6 תשובות
מה ?
למה כולם שמים תמונה של גוקו מה אם שלי
חרא של אנימה מה זה לדעתי טופ 1 לא ראית מספיק אנימות כדי שיהיה לך דעה בנושא הזה
סדרה מדהימה
על האנימה יש הרבה לומר, "טופ 1" ממש לא אחד מהדברים.
עם כל האהבה שלי לבליץ' יש הרבה בעיות שהאנימה מציעה.
בכמ, בעיני יש קסם לסדרה אבל כמות הפילרים וכל הנפילה של הסדרה (גם כמנגה) מבאס ביותר.
פרשתי לאחרונה מbbs אבל זה היה ממש כיף עם כל הקולאבו איוונטים וכל הדמויות מהמנגה, כבר בהייפ לעונה החדשה d: