12 תשובות
חטפתי כאב ראש מלקרוא את זה
חח מזה משנה העיקר שאתם ביחד
זה השני. אחרי 12 זה היום הבא. אם אתם נכנסים לפרט כזה אז אתם צריכים לעשות את זה נכון. אם לא באמת אכפת לכם תגידו שזה הראשון לאף אחד זה לא מזיז
2 באוקטובר, כמו שאם מישהו היה נולד בחצות ב2 באוקטובר זה היה תאריך יום ההולדת שלו ולא הראשון
תכלס זה באמת משנה? תחגגו מתי שבא לכם, אחד? שניים? מה שיותר זורם
שואל השאלה:
אהבתי את התשובות אבל אני באמת צריכה עזרה נו
תעשו את זה בראשון לאוקטובר זה תאריך יפה חחח
אבל טכנית זה בשני לאוקטובר כי זה אחרי שתיים עשרה בלילה
לא הבנתי מילה
לא ניסיתי להבין
לילה
טוב
זה נקרא השני באוקטובר
כמו הדוגמא של היום הולדת
2/10
שואל השאלה:
טוב ליאור תודה סחבק