אני אעשה את זה קצר לפני כמה זמן הייתה לנו עבודה מהבית ספר (בזוגות) ואחת המשימות הייתה לכתוב מכתב לדמות כלשהי אז אני וזאת שעבדתי איתה כתבנו מכתב לצלמת כלשהי ואיך היא התחברה לצילום כלשהו דרך הסיפור של בת הזוג שלה עכשיו אני ממש מפחדת שהמורה תוריד לנו נקודות או משהו כזה (אגב, שתינו מהקהילה) או תסתכל עלינו מוזר