8 תשובות
כן.. התקשרו לידיד של חברה שלי...
כן, אחי בצבא והוא אמר שאסור לענות למספר הזה בשביל שלא יאתרו את מיקומינו
-שבת שלום -
כן זה נכון 4 פעמים אפס אבל
החדשות עשו רשימה של אנשים שיתקשו אליהם אבל בעיניי זה סתם שטויות..
אני לא חושבת כי הם אומרים שהם מתקשרים וישר ומנתקים ובשביל לאתר מיקום צריך להשאר על הקו הרבה זמן, וגם בנינו, צריך בשביל זה מכשירים משוכללים וצריך להבין בזה, והם לא כאלה חכמים..
זה סתם שטות שמישהו הפיץ. פרסמו את ה"רשימה" ורואים טוב מאוד שזו מתיחה. חצי ממה שרשום שם לא אמיתי. אז זה סתם משיהוש מותח את כולם ונקרע מצחוק על זה שכולם בלחץ.
כן
כן זה נכון אמרו אפילו בטלויזיה