9 תשובות
לא
לא עשו כלום
שנאו אותם על פאקינג כלום
לא עשו כלום
שנאו אותם על פאקינג כלום
שואל השאלה:
בטוח? זה לא נשמע נכון^^
בטוח? זה לא נשמע נכון^^
זאת היתה מלחמת העולם השנייה. השואה זה מה שקרה רק ליהודים. זה לא התחיל רק בנו.
היטלר ועוד פחדו שיהודים ישלטו ויהיו חזקים מדי אז הם רצו להרוג אותם
היטלר ועוד פחדו שיהודים ישלטו ויהיו חזקים מדי אז הם רצו להרוג אותם
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא רק הרגו אותם וזהו אם זה היה ככה זה היה דיי קצר
הם התעללו בהם
ומה היהודים כבר עשו שזה קרה?!
הם לא רק הרגו אותם וזהו אם זה היה ככה זה היה דיי קצר
הם התעללו בהם
ומה היהודים כבר עשו שזה קרה?!
כן באמת. היהודים לא עשו כלום. הם בסך הכל היו מצליחים ולא ראו אותם בעין יפה בגלל זה.
לא קרה כלום.
"עשיו שונא ליעקב"
לגויים יש שנאה כלפינו מאז שעשיו מכר את הבכורה ליעקב.
במיוחד שעם ישראל לא הולך בדרך השם אז כביכול הגויים מייסרים אותנו.
אם את מדברת על השואה שקרתה במלחמת העולם השניה, אז כמובן היתה לפני כן הסתה ואז המפלגה של היטלר עלתה לשלטון ואז הם השתלטו וכל מקום הפיצו שנאה על היהודים וזה דבר שלקח שנים אבל היה תחת השפעה.
"עשיו שונא ליעקב"
לגויים יש שנאה כלפינו מאז שעשיו מכר את הבכורה ליעקב.
במיוחד שעם ישראל לא הולך בדרך השם אז כביכול הגויים מייסרים אותנו.
אם את מדברת על השואה שקרתה במלחמת העולם השניה, אז כמובן היתה לפני כן הסתה ואז המפלגה של היטלר עלתה לשלטון ואז הם השתלטו וכל מקום הפיצו שנאה על היהודים וזה דבר שלקח שנים אבל היה תחת השפעה.
היהודים היו בכל גרמניה והם היו מצליחים יחסית לשאר הארים (הגזע שהיטלר טוען שהוא הכי טוב) יצא מצב שהיהודים לקחו לארים את העבודות וזה (לא בכוונה כמובן)
בוינה הייתה אנטישמיות רבה והיטלר קרה המון עיתונים אנטישמים הושפע מהאנטישמיות וגם החיים שלו היו קצת רעים וזאת הסיבה שהוא נהפך לאלים וזה...
בוינה הייתה אנטישמיות רבה והיטלר קרה המון עיתונים אנטישמים הושפע מהאנטישמיות וגם החיים שלו היו קצת רעים וזאת הסיבה שהוא נהפך לאלים וזה...
חח קראתי על זה
מהספר "שיחותיי עם היטלר" היטלר מאשים את היהודים במשהו "נורא ואיום" שהוא: עצם קיום המצפון (הרי התורה הגיעה ראשונה עם "מוסר העבדים" שזה יחס טוב לעבדים ושפחות וכמובן נשים)
זה בעצם די ההוכחה שאנחנו לא כמו כולם ויש משהו ביהדות
מהספר "שיחותיי עם היטלר" היטלר מאשים את היהודים במשהו "נורא ואיום" שהוא: עצם קיום המצפון (הרי התורה הגיעה ראשונה עם "מוסר העבדים" שזה יחס טוב לעבדים ושפחות וכמובן נשים)
זה בעצם די ההוכחה שאנחנו לא כמו כולם ויש משהו ביהדות
אשכרה יש כזה ספר? לא הבנתי איך היהדות קשורה למצפון
באותו הנושא: