9 תשובות
כן, הגיוני
את כנראה רגישה בנושא הזה
זה משהו נוראי ( השואה והאנטישמיות )
לי אמנם זה לא קורה אבל אני לגמרי מבינה אותך.
הגיוני מאוד
כן
כן את רגישה זה מקסים
כן,
לי זה פחות עושה לבכות אלא יותר חרדה...
אבל כל אחד מגיב שונה לדברים האלה והכל לגיטימי
אנונימית
גם אני
אנונימית
כן זה מזעזע