14 תשובות
אמת
וואי כן
נכון
גם בפעם הראשונה אהבתי (((:
מהפעם הראשונה אני התאהבתי בסושייחיי
כןן מבטיחהה
אני מהפעם הראשונה אהבתי
לא , בחיים לא אהבתי
אהבתי בפעם הראשונה אבל הייתי כזה מה ההתלהבות זה סבבה לא אזמין שוב זה לא כזה שווה, ואז הייתה לי דודא ומשם סיפור אהבה
חח כן
לא.
הנה איך אהבתי סושי: לפני הרבה שנים בקניון ששכחתי את שמו אני והוריי היינו ורצינו לאכול ארוחה טעימה. הסתכלנו על כל המסעדות וראינו שמקדונלדס סגורה משום מה, הלכתי לאכול סושי כי זה הדבר היחיד שהיה וזה היה מעדן!