8 תשובות
כל אחד והטעם שלו
בדיוק
איכ המבורגר
סושי זה טעים
וכל אחד והטעם שלו..
סושי זה טעים
וכל אחד והטעם שלו..
זה המאכל האהוב עלי סושי.
בדיוק
סושי זה באמת דוחה
סושי זה המאכל האהוב עליי ואני צמחונית אז בחיים לא טעמתי המבורגר
סושי זה ממש טעים אבל כל אחד והטעם שלו
אנונימית
באותו הנושא: