5 תשובות
עזבי דיאטה,
בואי לדפוק המבורגר
כן, ואני בעד שתאכלי... בתאבון
שואל השאלה:
וואי תהיו חברים שלי!
תאכלי! חיים פעם אחת
חיים רק פעם אחתת
תאכלי, תהני, תתפרעי.
זה לא יפריע לדיאטה שלך, מותר ואפילו רצוי פעם ב להינות מאיזה אוכל שחיתית