6 תשובות
זה מעט מדי..
חייב ארוחות ביניים בדיאטה , מנסיון
וצריך לאכול מסודר 2 ארוחות שהן גדולות ועוד 2 קטנות יחסית
1. את לא יכולה לדלג על ארוחה שלמה, לאכול המבורגר במקום.
2. מה עם ארוחות ביניים?
3. את הולכת לעבוד 5/5 בשבוע? כי אם כן, זה לא בריא לדפוק מק רויאל כל יום.
נראה לי לבטל את הארוחות צהריים למשהו יותר בריא
שואל השאלה:
אני לא אוכלת ארוחות ביניים, אני אוכלת 3 ארוחות ביום.
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה לעשות אם אני עובדת 8 שעות? לא לאכול בכלל מהבוקר עד הערב?
אנונימית
תקחי פרוסה מהבית