5 תשובות
חח לא נראה לי שזה קרה מתישהו
שואל השאלה:
עצוב
עצוב
תכלס אסור להם באמת להכריח אותנו זה הפרטיות והבחירה שלנו
שואל השאלה:
נכום אבל הם א מקשיבים וגם אין לי באמת את האומץ לעשות את זה
נכום אבל הם א מקשיבים וגם אין לי באמת את האומץ לעשות את זה
מצד אחד אני בעד שלא נתפתח כי זה באמת הפרטיות שלנו
מצד שאני זה גם לא נעים לדבר למסך שחור
מצד שאני זה גם לא נעים לדבר למסך שחור
באותו הנושא: