5 תשובות
חח לא נראה לי שזה קרה מתישהו
שואל השאלה:
עצוב
תכלס אסור להם באמת להכריח אותנו זה הפרטיות והבחירה שלנו
שואל השאלה:
נכום אבל הם א מקשיבים וגם אין לי באמת את האומץ לעשות את זה
מצד אחד אני בעד שלא נתפתח כי זה באמת הפרטיות שלנו

מצד שאני זה גם לא נעים לדבר למסך שחור