8 תשובות
אם אתה לא תפעיל הוא לא יוכל לעשות לך משהוב אבל כעיקרון חייב מצלמה
בעיקרון חייבים להפעיל אבל אם לא תפעיל לא באמת יכולים לעשות לך משהו.
זה לא שיבואו אליך הביתה וידליקו לך את המצלמה
זה לא שיבואו אליך הביתה וידליקו לך את המצלמה
לפי מה שמשרד החינוך אמר- כן.
כן לפי משרד החינוך כולם חייבים בכל שיעור
לא
כן.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
^חחח מי מסכים עם זה?
כל הפאדיחות בזום קורות דרך המצלמה חח,
נ.ב יש שאלה בחמות עכשיו על פאדיחות בזום אתם מתים מהתשובות
כל הפאדיחות בזום קורות דרך המצלמה חח,
נ.ב יש שאלה בחמות עכשיו על פאדיחות בזום אתם מתים מהתשובות
כן וגם בבית ספר הקודם שלי מי שלא הפעיל מצלמה הוציאו אותו מהזום וזה נחשב שהוא לא היה בשיעור
אנונימית
באותו הנושא: