13 תשובות
בול אני אני לא מסוגלת להיפתח בפני אנשים ועד שזה קורה אני מצטערת על זה אני ממש סובלת מזה כמו שאמרת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לוקח כל דבר קשה וללב וחושב המון. מה יהיה ומה יגידו ויקרה להבא היום ביקשו ממני מספר טלפון ושיקרתי שיש בעיה בטלפון כי לא באלי שיטרידו אותי . כל שניה ואז התחרטתי שאולי הבינו שאני לא רוצה לעזור ולא מפסיק לחשוב על זה כול היום אני במתח ולחץ מהמחשבות והחיים האלה נמאס לי ממש.
אני לוקח כל דבר קשה וללב וחושב המון. מה יהיה ומה יגידו ויקרה להבא היום ביקשו ממני מספר טלפון ושיקרתי שיש בעיה בטלפון כי לא באלי שיטרידו אותי . כל שניה ואז התחרטתי שאולי הבינו שאני לא רוצה לעזור ולא מפסיק לחשוב על זה כול היום אני במתח ולחץ מהמחשבות והחיים האלה נמאס לי ממש.
אנונימי
נשמע קצת כמו חרדה חברתית
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי פעם שכל מיני חארטות תכשירים יעזרו לי או רגעים ושינויים אבל הבנתי שהכול בראש ואני לא בריא פשוט. יש לי רק אנשים מסויימים שסומך. ואני בעיקר לאנשים שבראש שלי ולא נודניקים
חשבתי פעם שכל מיני חארטות תכשירים יעזרו לי או רגעים ושינויים אבל הבנתי שהכול בראש ואני לא בריא פשוט. יש לי רק אנשים מסויימים שסומך. ואני בעיקר לאנשים שבראש שלי ולא נודניקים
אנונימי
יש לך גם אנשים בראש?
אנונימית
לא יודעת אם זה כמוך אבל יש לי חרדה מטורפת מאנשים, נגיד היום איזה מישהו דפק בדלת של הבית ופשוט רצתי לחדר כדי לא לראות אותו (זה היה מישהו של הוט) ולהיפתח לאנשים מרגיש לי כאילו קרינג'י וכאילו הם הולכים להשתמש במה שאני אספר כדי לפגוע בי או חושבת תמיד שיצאתי מוזרה או סתומה אז אני פשוט בצד תמיד
אני גם תמיד חושבת על זה שכולם צבועים נגיד ברגע שייה סכנה הם יברחו ואני לא אני באמת לא אנטוש אותם
אני גם תמיד חושבת על זה שכולם צבועים נגיד ברגע שייה סכנה הם יברחו ואני לא אני באמת לא אנטוש אותם
שואל השאלה:
יש לי קללות בראש מקלל אנשים בראש וזה עושה אותי עצוב ומתקן תמילים עושה לי חרדות שאגיד שמות קדושים ויקלל יש לי מיליון מחלות זה נראה מוח דפוק אני מודע לעצמי אני מנסנ לחזק תגוף מפחד גם שיהיה לי התקף לב מהלחץ זה מפחיד מאוד המוח לא נח פשוטאני מנסה לאכול בריא שהנפש לא תהרוג תגוף לחזק אותו
יש לי קללות בראש מקלל אנשים בראש וזה עושה אותי עצוב ומתקן תמילים עושה לי חרדות שאגיד שמות קדושים ויקלל יש לי מיליון מחלות זה נראה מוח דפוק אני מודע לעצמי אני מנסנ לחזק תגוף מפחד גם שיהיה לי התקף לב מהלחץ זה מפחיד מאוד המוח לא נח פשוטאני מנסה לאכול בריא שהנפש לא תהרוג תגוף לחזק אותו
אנונימי
מבינה אתכם לגמרי, גם אני הייתי במקום הזה נפשית.
לאט - לאט זה עובר, צריך ללמוד שאתה קובע מה נכון ומה לא, תמיד יהיה מישהו שיחפש להוציא אותך לא בסדר אבל אם אתה תראה לו שאהת בטוח בעצמך ואתה לא מפחד ממנו הוא יעזוב. אנשים נורמלים לא יתפסו על כל דבר שאתם אומרים. אם לא בא לכם לדבר עם מישהו פשוט תגידו, "סליחה, אני צריך ללכת לסיים משהו", וזהו. לא חייבים לפרט.
לאט - לאט זה עובר, צריך ללמוד שאתה קובע מה נכון ומה לא, תמיד יהיה מישהו שיחפש להוציא אותך לא בסדר אבל אם אתה תראה לו שאהת בטוח בעצמך ואתה לא מפחד ממנו הוא יעזוב. אנשים נורמלים לא יתפסו על כל דבר שאתם אומרים. אם לא בא לכם לדבר עם מישהו פשוט תגידו, "סליחה, אני צריך ללכת לסיים משהו", וזהו. לא חייבים לפרט.
שואל השאלה:
הבעיה היא שזה במוח . עובדתית עובר לי משהו אני עובר למשהו אחר אם זה מחשבות על בריאו ת ואז חברתית ואז קללות בראש יש לי בעיה קשה שהחרדה כנראה פיתחה לי
הבעיה היא שזה במוח . עובדתית עובר לי משהו אני עובר למשהו אחר אם זה מחשבות על בריאו ת ואז חברתית ואז קללות בראש יש לי בעיה קשה שהחרדה כנראה פיתחה לי
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו המוח מחפש לסבול תמחד
כאילו המוח מחפש לסבול תמחד
אנונימי
שואל השאלה:
אמילינ זה מלןןה אותך גם בלחץ חרדות ודפיקות לב מתח?
אמילינ זה מלןןה אותך גם בלחץ חרדות ודפיקות לב מתח?
אנונימי
הרבה דברים שמרגישים קריטיים עוברים בסוף
שינוי לטובה קורה בצעדים קטנים שהופכים לשינוי גדול
אתה צריך להאמין. האמונה חשובה, האמונה שתהיה בסדר, שתהיה בריא, ושאתה תמיד מנסה לעזור לעצמך
מציעה גם שתפנה לפסיכולוג
שינוי לטובה קורה בצעדים קטנים שהופכים לשינוי גדול
אתה צריך להאמין. האמונה חשובה, האמונה שתהיה בסדר, שתהיה בריא, ושאתה תמיד מנסה לעזור לעצמך
מציעה גם שתפנה לפסיכולוג
בן כמה אתה?
אנונימית
באותו הנושא: