3 תשובות
הלוואי שידעתי תאמיני לי
אנונימית
בתור מישהי עם מחלות נפש לדעת שהיו עושים לי דבר כזה בלי לספר לי מאחורי הגב הייתי מרגישה רע עם עצמי ועצובה .. תיזהרי עם מה שאת עושה.. ומחלות נפש לא ממש ניתנות לטיפול אם זה לא כדורים פיסכיאטרים או פסיכולוגים... ויש גם מחלות נפש שהיא אפשר לטפל בהם..
אני גם עם מחלות נפש וכל עוד מישהו מאשפז את אח שלי דחוף לא מזיז לי מה הוא חושב על זה
אנונימית
באותו הנושא: