6 תשובות
לי אין
אבל לאח שלי יש אוסידי
אבל לאח שלי יש אוסידי
חרדה
וכנראה יאבחנו לי גבולית כשגיל ההתבגרות יסתיים
וכנראה יאבחנו לי גבולית כשגיל ההתבגרות יסתיים
אה והפרעות אכילה
זה לא מאובחן רשמית זה פשוט משהו שאני והמטפלים שלי דיברנו עליו הרבה והם כולם אומרים שיש לי
פשוט אין לי מכתב שאומר את זה
זה לא מאובחן רשמית זה פשוט משהו שאני והמטפלים שלי דיברנו עליו הרבה והם כולם אומרים שיש לי
פשוט אין לי מכתב שאומר את זה
חרדות
והיה לי הפרעה שקוראים לה דרמטולימניה אבל התגברתי עליה.
והיה לי הפרעה שקוראים לה דרמטולימניה אבל התגברתי עליה.
אנונימית
קצת אספרגר וקמצוץ של נטיות סוציופתיות.
אובחנתי פעם בדיאון כרוני (ומאוחר יותר גם בדיכאון מפסיכיאטרים אחרים) אבל לא כל כך בטוחה אם אני מאמינה להם..
אני יודעת שהיה לי אוסידי, חרדות ופוסט טראומה (כולם די מחוברים באופן אחד או אחר אצלי)
אני במצב נורא טוב עכשיו. עד כדי כך טוב שאני מתגעגעת לזמנים הרעים שלי קצת חח
אני יודעת שהיה לי אוסידי, חרדות ופוסט טראומה (כולם די מחוברים באופן אחד או אחר אצלי)
אני במצב נורא טוב עכשיו. עד כדי כך טוב שאני מתגעגעת לזמנים הרעים שלי קצת חח
באותו הנושא: