8 תשובות
תקשיבי עזבי ריצה ואימונים ביוטיוב זה יותר מעייף ומוריד מוטביציה לי אישית
אופניים שורפים הכי הרבה קלוריות את נוסעת שמה לך מוזיקה באוזניות תוך כדי ובום שורפת 300 קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו רעיון טוב!^
אנונימית
כןכן
תבקשי ממישהו מקצועי שיבנה לך תפריט מוצאם את תרדי ככה מהר
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14
אנונימית
חחח לא נורא
אנונימית
תעשי מנוי לחדר כושר (ברגע שהוא יפתח) ואז תלכי לרוץ בהליכון גם שיש גשם...
ריצה ממש מורידה את השומן...
שואל השאלה:
אהאה חבל שאת לא מקבלת את הפרחים שיטט
אנונימית