21 תשובות
אנחנו לא נושכות ואם יש מישהי שנשנא אותך בגלל שקצת הבכת את עצמך היא שטוחה ורדודה...
תזהר שאני לא אנשוך אותך
DF1
זה בסדר אנחנו לא אוכלות אנשים רק שאנחנו רעבות או במחזור או עצבניות
עזוב בעצם אנחנו כן אוכלות אנשים , תתרחק
אנונימית
פשוט תתרגל אל זה דבר נגיד עם ידידות שלך שאין לך בעיה שיהיה פאדיחה בקטנה או משהו ואתה תתרגל כמו בנין
ברגע שתבין שהם בני אדם בדיוק כמוך
אני מנסה להבין למה השאלה הזאת בקטגוריה של בעלי חיים
ולשאלתך איך לך מה לפחד אנחנו בני אדם בידיוק כמוך
אנונימית
כתוב בתגיות חיות מחמד^ חחח
השאלה היא למה כתוב בתגיות חיות מחמד?^
אני צוחקת בקול ביי
שואל השאלה:
חחח לא יודע ככה יצא
אבל אם בנות בסטיפס זורם לי אחלה אבל במציאות להסתכל על בת ולדבר איתה זה מלחיץ
אנונימי
תשמע משהו שעזר לי ממש.
מישהו הציע לי פעם כדי להעלות את הביטחון שלי מול בנות לדבר מול בנות כאילו הן החבר הכי טוב שלך. תזרום בשיחה כאילו הן "גבר" או "חבר" איך שתקרא לזה.
ברגע שלא תתייחס למין אתה תראה איזה פשוט זה.
מצטרף לשאלה...
תעשה את שיטת הטמבל.
אם אתה אומר משהו מביך תתפוס את עצמך תעשה איזה פרצוף ותלך ותגיד שאתה טמבל
לא יודע
אבל זה סטורי מי לייף בי
שתבין שגם בנים וגם בנות הם בני אדם ובתכלס זה לא שאתה צריך לדבר איתם שונה כי הם נושכות אחי .
אנונימי
תהיה גבר
אנחנו לא מפחידות,אם זה עוזר אז גם אנחנו קצת חוששת לפעמים,אם טועים אז לא קרה כלום קצת מביך ועוברים הלאה באמת
אנונימית
תזכור שגם בנות מרגישות ככה כלפי בנים ולא רק בנים לבנות
אנונימי
לפתח ביטחון
צריך לא לראות את מפחדת ואז הם יעזבו אותך
תכלס אנחנו גם באותה סיטואציה...
תקשיב,בנות לא נושכות. בניגוד לתגובות הקודמות פה אבל אתה צריך להיות עצמך מול בנות ולא לנסות להיות מישהו אחר.בטח תהיה איזו מישהי שתאהב אותך כמו שאתה