7 תשובות
אולי תהיה פחות מתנשא ויהיה לך יותר קל.
מפסיקים להיות ביקורתי ומנסים להתחבר.
שואל השאלה:
לא מתנשא בכלל
לא מתנשא בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי שם כמה חברים זה לא בעיה
אתה צריך לקלל ולבוא עם כיפה ואתה מסודר
יש לי שם כמה חברים זה לא בעיה
אתה צריך לקלל ולבוא עם כיפה ואתה מסודר
אנונימי
מזל שאני לא עוזבת את הרצליה
אני גרה בהרצליה וגם פה יש כאלה עם חליפות של נייק דוקרים כאלה
פחד אלוהים
פחד אלוהים
אני גרה בהרצליה ובאסה לך
באותו הנושא: