10 תשובות
תקשיבי, היא עברה משהו לא פשוט, היא בטח רק מנסה להשתלב
לא
מי בא לבתים של אנשים בלי הזמנה? לא פלא שעשו עליה חרם
שואל השאלה:
משועממת^
אבל היא חושבת שזה מגניב..
אבל לא בקטע רע
אני לא רוצה שהיא תבוא אליי הביתה בלי להודיע
או שפשוט היא מודיעה ובאה..
אנונימית
אז אל תפתחי לה תדלת!
שואל השאלה:
אבל אז היא תשאר בחוץ לבד ואני טיפה נחמדה מידיי..
אנונימית
אז שתישאר לבד ותלך הביתה. תגידי לה שאת לא בבית כמה פעמים עד שהיא תבין תרמז.
זה שעשו עליה חרם לא אומר שהיא יכולה לנהל לך את החיים ולפרוץ לך הביתה מתי שמתחשק לה , לא את עשית את החרם.
לא חושבת שמגיע לה יחס מיוחד, בטח שלא אם היא מתנהגת מגעיל לאנשים.
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
אני לא מצדיקה אותה, אבל היא עברה חרם והיא בסהכ מנסה להשתלב קצת ולהתחבר ולהכיר חברים חדשים, ואני בתכלס יכולה להבין אותה

כשעליתי לחטיבה נגיד הייתי בלי חברות בכלל מהיסודי ועשיתי הכל בשביל לנסות להשתלב
שואל השאלה:
היא משתלבת
יש לה חברים וגם אני בערך חברה שלה
אבל שלא תבוא אליי הביתה
יש גבול
אנונימית
לא, מה הקשר.
זה סתם מעצבן ולא קשור לחרם