5 תשובות
לא יצאת סתומה בכלל, דווקא היית הכי נורמאלית בכל הסיטואציה
היית הנורמלית שם היא יצאה ממש מגעילה
אני מניח שזה בכיתה ח' או ט' איפה שכל ההורמונים יוצאים אחוצה
שואל השאלה:
אתה טובב כיתה ט
אנונימית
היא סתם יצאה מגעילה אני בטוחה גם שעוד כמה ימים כולם ישכחו מזה והכל יהיה טוב
באותו הנושא: