6 תשובות
את חיה בסרט שמישהו יתרגם את כל זה
שואל השאלה:
^ אני חייבת ואתמול כבר מישהו עזר לי לתרגם משהו אחר
^ אני חייבת ואתמול כבר מישהו עזר לי לתרגם משהו אחר
אנונימית
ג ו ג ל
בני ישראל חוטאים לאלוהים בכך שהם עובדים עבודה זרה ועובדים אלוהים אחרים וזה עוד אחרי כל מה שאלוהים עשה בשבילם- הוציא אותם ממצרים מעבדות פרעה לחירות. ה' אמר לנביאים שלו שיאמרו לבני ישראל ולשבט יהודה לחזר להאמין בו ובתורה שהוא ציוה את אבותיהם אך הם לא שמעו להם והמשיכו ללכת אחרי הגויים שמסביבם . ולכן ה' מאוד כועס עליהם ונותן אותם בידי עמים שמענים אותם, הם ממשיכים לחטוא , הם חוטאים בחטאי ירבעם ולכן ה' מגלה אותם לאשור ורק שבט יהודה נשאר בארץ ישראל למרות שגם הוא עבד עבודה זרה .
שואל השאלה:
^ זה רק ז לא?
^ זה רק ז לא?
אנונימית
^^עשיתי את כל הפסוקים ששלחת ערכתי את זה תסתכלי טוב
באותו הנושא: