5 תשובות
עם ישראל חטא בארץ מצרים עם עבדו אלוהים אחרים כלומר עבודה זרה והלכו לגויים . הקב"ה רואה את זה ואומר להםלהפסיק לעבוד עבודה זרה ולשמור את המצוות והחוקים בתורה שהוא ציווה אותם ושהוא שלח להם נביאים שיצילו מהגויים
עם ישראל שמע את זה ולא שמע בקול השם והמשיך לעשות עבודה זרה ולעבור על החוקים והמצוות הם מאסו בהם ולא האמינו בהשם . השם מאד כעס עליהם ומסיר את ההשגחה שלו מעליהם הם ממשיכם לעשות את החטאים לעבוד עבודה זרה וכו ובעקבות כל המעשים האלו הקב"ה החליט לגלות את ישראל מהארץ עד היום הזה
שואל השאלה:
^ אפשר לשאול באיזה אתר עשית את זה?
אנונימית
מעצמי
אבל אם את מחפשת אתר שמסביר טוב יש אתר בשם ושנתתם אתר פצצה
שואל השאלה:
סבבה תודה!
אנונימית