14 תשובות
משתתף בצערך
לכי לישון עדיף לך
שלא תדעי עוד צער
אם תרצי לדבר אני פה
אם תרצי לדבר אני פה
הוא נפטר היום, קצת כבוד את לא צריכה להשיג על חשבונו צומי...
אנונימית
שלא תדעי עוד צער, משתתף בצערך, תהיי חזקה עבור המשפחה ובעיקר עבור עצמך בתהליך הזה. מוות זה חלק מהחיים, בין אם בגיל מוקדם או מאוחר, כולנו מסיימים באותה צורה בסופו של יום. תהיי חזקה וחג שמח
דוגרי? מצטערת לשמוע אהל למה את צריכה ניחמוים מילדים בני 12 בסטיפס? למה זה תורם? סתם צומי. על סף המגעיל מצדך.
אנונימית
יהי זכרו ברוך עצוב לשמוע
מסכן בטח שרואה את מה שאת עושה עכשיו הוא מתהפך בקבר
כבוד מינימלי...
משתתף בצערך
שואל השאלה:
בסדר, תודה, אם יש פה נאמן, הוא יכול למחוק את השאלה הזאת בבקשה?
בסדר, תודה, אם יש פה נאמן, הוא יכול למחוק את השאלה הזאת בבקשה?
אנונימית
משתתף בצערך
משתתפת בצערך לכל דבר אני פה
ברוך דיין האמת,
משתתף בצערך
שלא תדעי צער יקרה
שיוקל לך
תנסי לזכור את הרגעים היפים עם ה-דוד זכרונו לברכה (ז"ל)
תחשבי שהוא היה רוצה לראות אותך שמחה ו-מאושרת
על כל דבר אני פה לתמוך
יקרה מאחל לך את כל הטוב שיש בעולם,ושיוקל לך
משתתף בצערך
שלא תדעי צער יקרה
שיוקל לך
תנסי לזכור את הרגעים היפים עם ה-דוד זכרונו לברכה (ז"ל)
תחשבי שהוא היה רוצה לראות אותך שמחה ו-מאושרת
על כל דבר אני פה לתמוך
יקרה מאחל לך את כל הטוב שיש בעולם,ושיוקל לך
באותו הנושא: