6 תשובות
מה את רוצה שנעשה עם המידע הזה
הוא כרגע השתחרר, אני מניח שהוא ייקח הכמה שבועות הקרובים למנוחה. נראה רק נורמלי שהוא ינסה להגיע לקצה הגבול של המנוחה שלו ושל מה שאסרו עליו בצבא.

אם זה ככה יותר מדי זמן אז זאת בעיה, אבל לבינתיים תנו לו
שואל השאלה:
לא היה לי מקום לרשום אבל התכוונתי לשאול אם מישהו יושע מה אפשר לעשות כדי לעזור לו. אם אין לך משהו שיעזור לי אז אל תגיבי תודה
לא שאלת שאלה איך את רוצה שנעזור
שואל השאלה:
תמיד צודק,תודה
הוא רק השתחרר מהצבא..
גם אני הייתי ככה.
אני מבין את הדאגה שלכם,
אבל תנו לו את הזמן שלו.

בשביל שהוא יתחיל לעבוד, הוא צריך להבין את זה בעצמו ולמצוא מטרה שתשרת אותו שבשבילה הוא גם יעבוד.
נניח אני רוצה להביא רכב, אז התחלתי לעבוד בשביל זה וכל יום אני מדמיין את הרגע שאני אביא אותו. למרות שההרגשה של זה היא סהכ עניין של כמה חודשים.
אבל יש לי מטרה לעצמי.