6 תשובות
כל אחד צריך את הספייס שלו והדרך שלו להירגע עם עצמו.
היה מוריד לך מישהי כזאת?
בתור בן זוג.
לא מוריד כי כן צריך קצת הפסקה מהכל. אבל אם עכשיו נעלם לימים ולא מתקשר איתי בתור בת זוג היה מוריד לי ממש.
בתור חבר זה היה יותר במובן של דאגה
מאוד, שהבת זוג תברח ברגעים קשים ולא תרצה לדבר איתי?פרידה מידית
זה קרה לי עם בן הזוג שלי, כשרע לו הוא יורד מתחת לשולחן (אם זה בבית הספר) ומסתגר שם (הוא יושב לידי) לא ממש רואים את זה ולי זה לא ממש מפריע, מידי פעם אני יורדת גם "כדי להרים את הבקבוק שנפל" ולוחשת לו משהו ושנינו בסדר עם זה