9 תשובות
את חייבת להוביל את זה , להחיל שיחות או סתם לשבת ולהכיר
שואל השאלה:
פשוט ככה? פדיחה..
אנונימית
גם אני איבדתי מלא חברים בתקופה הזאת...פשוט תפתחי שיחות ותתקשרי אני בטוחה שזה עוזר
איך הכרת את החברים שיש לך עכשיו?
שואל השאלה:
מהבית ספר כי למדנו ביחד מכיתה ז
אנונימית
ואיך זה התחיל ? מי התחיל את השיחה ? ככה תעשי גם עכשיו תכף חוזרים לבית ספר ויהיה לך הזדמנות להכיר ילדים חדשים
שואל השאלה:
את האמת שאני התחלתי אבל זה ממש מוזר לבוא לילדים שלא דיברתי איתם בחיים ופשוט לדבר
אנונימית
כמו שעשית איתם ועכשיו אתם חברים . תבואי בראש פתוח הכל יהיה בסדר
אני הכרתי מלא ילדים חדשים מהשכבה שלי דרך האוס פארטי, חברים משותפים וזה, אפשר גם סתם להתחיל שיחה עם מישהו מהשכבה או מהבית ספר, תחשבי טוב יהיה טוב. וגם אם לא דיברת איתם הכל בסדרר תנסי לבוא רגועה והכל יהיה טוב, אנשים אוהבים אנשים שמחייכים ועם ריח גוף טוב (אל תשאלי מאיפה אני יודעת את זה אני אוהבת לחקור על דברים כאלו)
אנונימית