קשה לי.אני תקועה בתוך שלישייה ובאלי לצאת ממנה..אני אוהבת אותן והכול אבל אני רוצה להתחבר לעוד אנשים חוץ מהן.מה לעשות?
כולם קשורים לחבורות כאלה.אבל אני לא רוצה להיקשר לחבורה,באלי להתחבר לילדה אחת או שתים מחבורות שונות ושיהיו חברות טובות שלי. איך לעשות את זה למרות שאני לא יהיה בחבורה שלהן?