13 תשובות
כי ניקי מינאז' היא מלכה
קרדי פשוט פסיכופתית
כי ניקי יותר טובה
למה לא?
כי יש לה תחת טוב
אנונימי
כי אנשים הם חרמנים מסתבר^
שתיהן אותו חר@%%##^
למה אנשים אוהבים אותם בכלל? לדעתי הם ממש לא דמויות ל"הערצה".
ניקי היא המקור קארדי מנסה לחקות אותה וגדלה עליה אנשים לא באמת שומעים ראפ של ניקי יש לה מלא שירים שמדברים על נושאים שהם לא הפוסי שלה וממש רואים שיש שם כישרון. גם אם לא אהבתם את הפרובוקציה שהיא משדרת זה לא אומר שהיא לא טובה זה פשוט אומר שאתם לא מבינים בראפ איכותי.
כי ניקי מינאז היא מלכת הראפ, לא משנה מה תגידו. זו פאקינג עובדה. אתם לעולם לא תקחו לה את הכתר
חחחחח היה לי משעים באמצע הלילה
כי ניקי טובה יותר וקארדי מתנהגת כמו כלבה אנשים ששומעים קארדי אין להם שום טעם במוזיקה
דבר ראשון: המוזיקה של שתיהן אותו דבר.
דבר שנ:י המוזיקה של שניהם חרא
אנונימי
חבל אז שאנשים כמוך שלא מבינים בראפ מביעים את דעתם.