הייתי חבר של מישהו כשהיינו בחטיבה אבל עברתי עיר (המשך)
בתיכון ניסינו להיפגש גם כן, אבל עם הלחץ של הבגרויות והלימודים זה פשוט פחות יצא לפועל. הוא אהב מאוד להיפגש, הרגשתי שהוא יוזם קצת יותר ושאני לפעמים טיפה מייבש אותו, אפילו מסנן אותו. אני יודע שזה ממש לא מוצדק אבל זה נעשה מרצון להשלים עם העזיבה שלי... אני מתחרט על זה. עכשיו אני בבסיס בצבא וראיתי אותו במקרה, הוא לא שם לב אלי. לדבר איתו? לא נפגשתי איתו שנה וחצי.