3 תשובות
גם אני אמרתי על קשיים שהיו לי בעלייה לתיכון ויש לי קבא 54 הכל טוב
שואל השאלה:
גם לי יש אותו קבא, אבל מפחיד אותי שהיא רשמה את זה ואז יפסלו אותי לתפקידים
כי תכלס זה כבר לא רלוונטי עכשיו אני במצב ממש טוב
אנונימית
לא יפסלו אותך לתפקיד כלשהו בגלל שסיפרת על תקופה קשה, כולם עוברים קשיים