5 תשובות
אני מציעה שתלכי לבדוק את היד אצל רופא.
במקומך הייתי לוקח יום חופש אבל אני מניח שתלוי איך את תרגישי מחר
שואל השאלה:
^^אמרתי לאבא שלי הוא חושב שהכל תמיד שטויות
אנונימית
תחכי למחר ואז תדעי לפי התחושה.
אני בכל מקרה הייתי ממליץ לחכות... עדיף לפספס יום אחד של סקייטפארק כדי שתוכלי ללכת בכל שאר הזמן מאשר ללכת מחר ולהיםצע באופן שישבית אותך לתקופה ארוכה.
אם הגוף צריך מנוחה, תני לו.
אל תלכי מחר אבל תחכי למחר תראי מה שלום היד שלך אם היא עדיין כואבת ברמה כזאת לכו לבדוק את זה זה לא יזיק לאף אחד