5 תשובות
שואל השאלה:
בלי פוזות, אני די ביישן... אני לא עושה פוזות ואני רק מתחיל ויהיה מלא טעויות
אנונימי
וואו באמת שלא הם ישר באחם לעזור
זה תלוי באיזה עיר;-;
אצלנו אני ממש פחדתי מזה אז הלכתי כשלא היה אף אחד אבל היום ובשישי הלכתי עם ילדים דאני יודעת שיגנו עליי והאמת היא שממש לא ציפיתי אבל עזרו לי וצחקו איתי כאילו אנחנו מכירים כבר שנתיים והיה ממש כיף. על הדרך גם לימדו אותי ועלה לי הבטחון ברמות- לכי/לך בלי לפחד והכל יהיה טוב :)
שואל השאלה:
אני בראשון
אנונימי