13 תשובות
כל הסרטונים שלו זה להאכיל את הנחש שלו
אני חושבת שיש לי טראומה קטנה
את לא צריכה להיות טבעונית כדי שיהיה לך אכפת... אני גם מניחה שלרןב האנשים שאוכלים בשר כן יהיה כןאב לראות מול העיינים מה עושים לחיות (בואי נגיד שהסרטון הזה זה משהו שהחיות היו מקוות שיעשו להן ולא מה שעושים להן עכשיו) אבל .. מדחיקים ומכחישים ומספרים תירוצים כדי שהכל יהיה סבבה ולא ייצטרכו להבין מה באמת קורה ולמה הם גורמים וירגישו טוב עם עצמם
זה מזעזע
בטח לדווח, אסור לנו להתעלם מאכזריות
על פגיעה בבעלי חיים
אומייג אני כבר חשבתי שיראו פרה ואז סטייקים
ראיתי את הסרטון פשוט קפצתי במקום ואני אחת שאוהבת בשר
זה מזעזע ממש
ראיתי את הסרטון פשוט קפצתי במקום ואני אחת שאוהבת בשר
זה מזעזע ממש
מזעזע! כן, זה לגטימי מאוד!
כן לא זה לא נעים לראות את זה כי זה פשוט מיותר הנחש הזה אוכל עכברים סתם הבעלים הביאו ארנב מסכן אז כן גם אני אדווח כי בשביל מה
זה קצת מוזר לי שכולם פה "נחרדים" מהסרטון.
חברים זה בדיןק מה שאתם עושים יום יום רק שבניגוד אליכם נחש חייב לאכול בשר / חיות כאלו ואחרות ולא יכול לחיות בלי זה ובני אדם יכולים לחיות בלי.. כאילו סבבה תאכלו רק זה קצת צבוע להגיד שצריך לדווח על דבר כזה בזמן שאתם בעצמכם כל יום עושים את זה
חברים זה בדיןק מה שאתם עושים יום יום רק שבניגוד אליכם נחש חייב לאכול בשר / חיות כאלו ואחרות ולא יכול לחיות בלי זה ובני אדם יכולים לחיות בלי.. כאילו סבבה תאכלו רק זה קצת צבוע להגיד שצריך לדווח על דבר כזה בזמן שאתם בעצמכם כל יום עושים את זה
ממזעזע מאוד
אמאלה כן תדווחו כולם קיבלתי עוד שנייה התקף לב
זה היה סבבה אם הוא היה מצלם סרטון של נחש לא שלו בטבע שפוגש טרף ומנסה להתקיף אותו. אבל זה כל כך לא בטבע וזה פשוט דבילי שהוא הביא ארנב חי כשיש אוכל לנחשים (שתכלס גם הוא היה פעם חיה אבל במקרה כזה אין לסרטון אווירה של "היי תראו את הנחש שלי חונק ארנב שלא נתתי לו לברוח").
ואני צמחונית ששואפת לטבעונות אז בבקשה אל תצאו עליי שאני צבועה.
ואני צמחונית ששואפת לטבעונות אז בבקשה אל תצאו עליי שאני צבועה.
באותו הנושא: