6 תשובות
את מנסה לישון ואת בסטיפס. אני נמצאת כאן יום אחד וכבר הבנתי עד כמה זה ממכר
אנונימית
לעזוב את הטלפון יקירתי,
תמיד שאני תא מצליח ללכת לישון אני נותן ביקורת נוקשה על האנשים שאני מכיר וזה מרדים יופי יופי

יקירתי
לחשוב על החיים ותרדמי מהשעמום
קודם כול להירגע, לשכב על הגב ולנקות את הראש ממחשבות.
אחרי זה להתחיל לנשום נשימות עמוקות והדרגתיות, כשהראש שלך נקי ואת לא חושבת על כלום. עם הזמן את תירדמי..
בהצלחה!
asmr.
בהתחלה תרגישי מטופשת אבל את תופתעי כמה תרדמי.
השיטה הכי טובה:
asmr+להיות באותה תנוחה ואת תרגישי שאת טיפה מתעייפת ולכי לישון..
תנסי לעזוב את הטלפון בצד, לכבות את כל האורות בבית/בחדר ופשוט לבהות בתקרה.. עם הזמן את תירדמי- לילה טובב