6 תשובות
עברתי מכימיה לתקשורת, אבל זה היה ממש בהתחלה אז לא יודע אם רלוונטי
שואל השאלה:
תקשורת זה מעניין? אני גם מתלבט אם לעבור לשם
אנונימי
כן אבל בסוף חזרתי לראשונה
לי זה די מעניין
שואל השאלה:
אני פשוט במגמת ביולוגיה ולא הולך לי כזה טוב וגם החומר הלימודי לא הכי מעניין
אנונימי
התקבלתי לפיזיקה ואז ברגע האחרון עברתי לתקשורת.
לא חוויתי את המגמה אבל מזל שעשיתי את זה כי הייתי סובלת