התחברות
הרשמה
רמת אנרגיה הגבוהה ביותר -היא חייבת להיות הרמה האחרונה ?
21 בנובמבר 2020, 17:09
מדע
מדעים
אנרגיה
כימיה
תשובה אחת
את מתכוונת למבנה האטום? רמת הערכיות כאילו? אם את מתכוונת לזה, אז ברמה האחרונה יכולים להיות עד 8 אלקטרונים, לא יותר.
ק
קרוטונים
באותו הנושא:
אני חייבת להיות גבוהה יותר אין מצב שאני נשארת בגובה הזה אני רוצה להיות דוגמנית.
קשיי נשימה במקומות גבוהים - למה שכשאנחנו במקום יותר גבוה יותר קשה לנו לנשום?
ככל שההספק גבוהה יותר כך האנרגיה המופקת חזקה יותר?
אני חייבת עצה/עזרה אני ילדה מלאה לא שמנה אבל מלאה וגבוהה הגובה שלי 1.65 ואני בת 15.5 ואני יותר גבוהה מכולם בבית שלי
זה נכון שבחורות מלאות חייבות חבר יותר גבוה, בשביל שההבדל בין המשקלים יצטמצם?
מה יותר יקר אנרגיית רוח או אנרגיית נפט/פחם?
מה הקב"א הגבוה ביותר ומה הדפר הגבוה ביותר
דוגמות טובות למעבר אנרגיה והמרת אנרגיה בבקשה אני חייבת למחר, יש לי בוחן.
איך חום גוף גבוה (בזמן שעושים ספורט) עוזר לייצר אנרגיה?
איפה אנרגיית הגובה הכי גבוהה אם עולים על מגלשה?
דחוף איזה משפט מהמשפטים הבאים מתאים לשרשרת המרות האנרגיה הבאה: אנרגיה אלסטית אנרגיית תנועה אנרגיית גובה