10 תשובות
איזה מטר את?
ובת כמה את?
מה את רוצה שנגיד לך?
אנחנו לא יכולים לעזור לך לגבוה
שמעי גובה זה נטו גנים. אם ההורים 1.60 את לא תצאי פתאום 1.70
רק שתדעו שהיום יש מלא דברים שאפשר לגבוה לא בגיל גדול אבל אפשר להזרים לתוך הגוף עוד הורמון גדילה (לכאלה שצריכים)
מה הבעיה בזה שאת נמוכה יש מלא מלא מלא דוגמניות מצליחות שהן נמוכות וזה מהמם לדעתי (אני גבוהה)
חברה שלי לוקחת הורמון ואומרים שכבר אחרי שמקבלים מחזור זה כבר לא משפיע זה נכון ?אבל לדעתי זה לא כל כך בריא
שואל השאלה:
זה לא תתיידדי עם עקבים זה אני רוצה להיות דוגמנית ואני לא יכולה להשאר גמדה ככה
אנונימית
את לא יכולה לעשות עם זה כלום גובה זה גנים מההורים אם ההורים שלך נמוכים את גם תהיי נמוכה, בת כמה את? לאיזה גובה את? (כדי לדעת אם הפסקת לגבוה או שלא) ואם תהיי נמוכה תתיידדי עם העקבים חח
תישני טוב בלילה,יש הורמון גדילה אבל מומלץ פשוט לישון ולאכול טוב,
ErO