7 תשובות
להמשיך שקשה אבל במידה מסוימת תלמדי לדעת את הגבולות שלך
שואל השאלה:
תודה לכם
ודווקא אני מקפידה על נשימה נכונה (להכניס מהאף ולהוציא מהפה)
אנונימית
שואל השאלה:
ועם כמה קילומטר אתם ממליצים לי להתחיל?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, אני אנסה את השיטה הזאת ואראה איך הולך לי :)
אנונימית
עם כואב לך בצד זה כי את לא נושמת נכון
זה עבודה קשה התמדה ת כל פעם עוד קצת ועוד קצת עד שמגיעים למטרה זה לא בשנייה אחת