6 תשובות
גאה בך מאוד חחח
כן גם לי זה היה קליל ולא מפחיד :)
אם זה כואב כנראה שאת בזווית לא נכונה ^
זה לא אמור לכאוב, תשחקי עם הזוויות :)
שואל השאלה:
את רוצה עזרה בפרטי? אני לא אביך אותך ולא אשפוט אותך מבטיחה ❤ רק אם בא לך
אנונימית
^אני צריכה עזרהה
שואל השאלה:
בואי לפרטי מאמי!! אעזור ולא אביך ❤❤
אנונימית
אז תכתבי לי בפרטי כי את מאנונימי