התחברות הרשמה

שמתי אתמול בערב אחרי המקלחת (ביום השלישי של המחזור) טמפון פעם ראשונה כי אני במחזור ולא הצלחתי להכניס עד הסוף

ולהשאיר רק את החוט אז וויתרתי והוצאתי אותו. עכשיו בוקר והפסיק לי הדימום לגמרי.. הגיוני שנגמר לי המחזור או שיש בעיה?
29 במאי 2019, 06:21
מחזורדימוםהפעם הראשונהטמפונים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה בסדר לשים דואדורנט גם בערב אחרי מקלחת וגם בבוקר או שמיותר?
מתי אתם מתקלחים בערב לפני ארוחת הערב או אחרי ?
ביום שישי בערב שמתי פיגמה חדשה אחרי מקלחת,אתמול הייתי איתה כל היום,והיום רק עד 2 הייתי איתה:
אם עשיתי אתמול בערב החלקה והספר אמר לחפוף אחרי יומיים מתי אני צריכה לחפוף?
היי, לאחרונה התחלתי להשתמש באנהידרול פורטה אבל העיגולי זיעה לא נעלמים אתמול בערב שמתי יכול ליות שזה לא משפיע בגלל ששמתי שעה אחרי המקלחת?
שמתי עדשות (צבעוניות) אתמול בערב פעם ראשונה ועין ימין שלי ממש מציקה לי
אני מצוננת רצח וכולי מתה ואתמול ישנתי ב8 בערב ונשארתי ערה...לישון או לא?
מתי שמים את המסכה לשער לפני המקלחת או אחרי?
צמא אחרי מקלחת - היי, למה תמיד אחרי המקלחת אני צמאה?
מתי יש יותר עומס בסטיפס בבוקר בצהריים בערב או אחרי חצות?
אם שלחתי טופס לבקשת נאמנות (ככה קוראים לזה?) אתמול בערב, מתי לשלוח שוב לדעתכם?