7 תשובות
שני חיסורים בחטיבה זה בדיחה
יש לי 14 חיסורים
כפרה זאת השנה הראשונה שלי בתיכון ויש לי 44חיסורים
אנונימית
גם שלי וזה לא
לא
לא נורא
זה לא נורא בכלל.
באותו הנושא: