6 תשובות
בהצלחה מחר :) מבחן חשוב?
תחשבי קצת על התמונה הגדולה ואני בטוח שתביני שאין מה לפחד. בהצלחה :)
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
קודם כל שום מבחן לא אמור לגרום לך להרגיש כמו שאת מרגישה. את לא אמורה לפחד ולהיות בלחץ, זה עושה ר ע.
תנסי לנשום ולעשות אולי מדיטציה.
למדת את החומר אז כל עוד זה מבחן פייר אין סיבה שלא תצליחי.
תלכי לישון עכשיו!!
בהצלחה יפיופה
תנסי לנשום ולעשות אולי מדיטציה.
למדת את החומר אז כל עוד זה מבחן פייר אין סיבה שלא תצליחי.
תלכי לישון עכשיו!!
בהצלחה יפיופה
שואל השאלה:
כן אחד החשובים כל מבחם נכנס למגן זה נורא
כן אחד החשובים כל מבחם נכנס למגן זה נורא
אנונימית
לכי לישון תרגעי, אם לא תשני תהיי פחות מרוכזת ואל תחשבי על זה בלילה את פשוט לא תרדמי (מניסיון)
נ.ב.
בהצלחה
נ.ב.
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: