5 תשובות
שיהנו מה כבר יש לי להגיד על זה
מה אפשר להגיד? די כבר רק לחפש רע.
שיהנו...
זאת השאלה הכי קנאית ששמעתי בחיים שלי.
שיהנו
אני למשל הייתי מרגישה יותר טוב אם הייתי קונה דברים האלה בגלל שקרעתי את התחת ולא בגלל אבא שלי, וזה שלא יתנו להם את הרכבים האלה זה לא מה שיפתור את הרעב בארץ בכל זאת הם מקבלים את זה מהמיסים שאנחנו משלמים...
כמה בושה זה שזה מהמיסים שלי