8 תשובות
לא יודעת מה ביבי אמר אבל 18 זה כבר בגיר, אז לא
לא
לא
לא זה עד 18 לא כולל
ההורים מקבלים את הכסף כדי לשלם על הילדים על אוכל למשל ודברים כאלה
לא.. והאמת זה טיפלה מבאס כי אני עכשיו בי"ב וכל החברות שלי 18 וההורים שלי מקבלים עליי (אני עדיין 17) וההורים שלהן לא כי כבר היה להן יומולדת. מה ההבדל בינינו? שהן נולדו חודשים קודם? גם אותן צריך להאכיל בחג ולחלקן יש הורים שהפרנסה שלהם כן נפגעה בעקבות המצב.
אנונימית
חחח למה ילדים מקבלים 500 שקל? (אני אקבל את זה אבל לול)
באותו הנושא: