8 תשובות
כן היא אמורה להבין שכואב לך הראש
אני אומר תלכי ותעשי את המקסימום שלך גם אם את עייפה, זה יום ראשון בעבודה את לא יכולה להבריז.
מקווה שיסתדר בסוף :)
מקווה שיסתדר בסוף :)
במה את עובדת ?
אנונימי
שואל השאלה:
חנות בגדים
חנות בגדים
אנונימית
שואל השאלה:
אז לרשום או לא? באמת קשה לי דופק לי הלב כל הזמן הזה
אז לרשום או לא? באמת קשה לי דופק לי הלב כל הזמן הזה
אנונימית
אני באמת חושב שעדיף לך לבוא עייפה מאשר לא לבוא בכלל, יש מספיק ביקוש אם היא תראה שאת לא רצינית היא פשוט תיקח מישהי אחרת
גם אני עובד בבורגר ים אני עובד ערב וככה יש לי לישון כל היום כל צהריים מתחיל מ9 בערב עד השעה 4 בבוקר
אנונימי
תבקשי ערב ואל תלכי אם לא ישנת בכלל
אנונימי
באותו הנושא: