3 תשובות
תוציא גימלים, תגידי לרופא שיש לך סחרחורות
להוציא גימלים?
אבל למה שלא תרצי לחזור
אבל למה שלא תרצי לחזור
זה קצת קשה..כי צבא זה לא כמו בית ספר שאת פשוט יכולה לא לבוא..את יכולה לנסות ללכת להוציא גימלאים או על הבוקר ללכת להיבדק אצל הרופא ולהגיד שכואב לך הבטן או משהו כזה..לא ניראלי שזה אפשרי לא להגיע לצבא..רק אם זה מקרה מיוחד או משהו..(אם את ממש קיצונית את יכולה לאגיד שמישהו מהמשפחה שלך נפטר ואת לא יכולה לבוא..תשלחי הודעה למפקד שלך)
באותו הנושא: