5 תשובות
תנסי למלא את הלוז שלך בדברים שמעסיקים אותך ועושים לך טוב ותהיה מסביב למשפחה שלך כמה שאת יכולה. זה יעשה לך רק טוב, מנסיון. גם אני חוויתי דיכאון וזה ממש הציל אותי.
את לא יכולה לאבחן את עצמך אבל דברי על זה עם ההורים אולי הם יסכימו לך להיפגש עם פסיכולוג
התקופה הזאת קשה לכולנו וכמעט אף אחד כבר לא יוצא ועד שיוצאים זה סתם מבאס
אם את רוצה מוזמנת לבוא לפרטי לדבר❤
התקופה הזאת קשה לכולנו וכמעט אף אחד כבר לא יוצא ועד שיוצאים זה סתם מבאס
אם את רוצה מוזמנת לבוא לפרטי לדבר❤
ללכת לפסיכולוג הוא יעזור לך
שואל השאלה:
תודה אני באמת מעריכה את זה!
תודה אני באמת מעריכה את זה!
שואל השאלה:
יש אפשרות אחרת חוץ מפסיכולוג?
יש אפשרות אחרת חוץ מפסיכולוג?
באותו הנושא: