יש לי כבר יומיים קוצר נשימה ואני מרגישה דפיקות לב ממש חזקות
דיברתי עם הרופא שלי אתמול והוא אמר לי רק לנוח ולשתות הרבה והיום שהופיעו גם הדפיקות הוא אמר ללכת לטרם ושבוע יתן הפניה. הלכתי לורן עם אבא שלי והם אמרו שאין הפנייה ואז אמרתי לאבא שלי טוב תעשה קבלה בלי הפניה והוא אמר לא זה עולה 100 שקל ואז הוא אמר עם זה היה דחוף הייתי משלם 1000 שקל ואז חזרנו הביתה. אני מכירה את הגוף שלי ואני ממש מפחדת שמשהו יקרה לי מה לעשות? ללכת לבד?