8 תשובות
אפשר לנסות תרגיל פשוט, כמה פעמים ביום, ובעיקר לפני השינה: יושבים ברגיעה, עוצמים עיניים, ומתרכזים בנשימה בלבד - שאיפה עמוקה, ונשיפה איטית של האוויר החוצה. לספור 10 פעמים. אולי זה יקל על הרגשת קוצר הנשימה.
עוד מומלץ: לעשות הפסקה עם שתיית קפה ותה, או כל מזון או משקה שמכילים קפאין.
להחליט על יום או יומיים של אכילת פירות בלבד, אם אפשר.
nomi420@walla.com
נעמי רון מומחית סטיפס
יש הרבה סיבות אפשריות לקוצר נשימה במהלך שינה, ממצבי מתח אישיים ועד סיבות רפואיות שונות
כדאי להתייץ עם רופא המשפחה ע"פ הצורך להמשך בירור.
מנוחה ורגיעה לפני השינה, אוורור נכון של חדר הישנה ואלוי גם קירור בימים החמים שעכשיו יכולים להקל מעט.
אירמה מומחית סטיפס
לצערי אני לא מבינה בתחום. מציעה לפנות לרופא המשפחה כדי לשלול את כל התופעות הקשורות לנשימה בעת שינה
לבדוק מצבי לחץ מתח חרדה
לבדוק במקביל אצל רופא המשפחה
לברר על עבר של קוצר נשימה במשפחה
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
יכולים להיות לכך גורמים שונים. על מנת לטפל במצב כזה צריך לזהות ולאבחן את הגורם. ניתן לעשות זאת בהצלחה באמצעות רפואה סינית
בברכה
איל מצרי-דורון
מומחה לרפואה סינית
איל מצרי-דורון מומחה סטיפס
לדעתי, עליך לעשות בירור רפואי מקיף
ד"ר יעל טוקצ'ינסקי מומחית סטיפס
התופעה שאת מתארת נפוצה אצל אנשים עם עודף משקל. אם אכן את כזאת, מומלץ להוריד ממשקלך. יואיל לך בכלל. במצב הנוכחי, עליך לבקש בדיקה במעבדת שינה. שם נמצאים המומחים לבעיות השינה השונות. כל השאר הם הערכות בלבד.
חבר טוב מומחה סטיפס
עבר זמן,
אם כל ההסברים שקיבלת לא עזרו,
ממליצה לקרוא על נשימה בריאה®
וליצור קשר דרך האתר
בברכת בריאות
באותו הנושא: