13 תשובות
אם את רוצה, למה לא?
בהצלחה לך ((:
בהצלחה לך ((:
שואל השאלה:
5 זה לא קשה ממש? אני ממש מפחדת לא להצליח שם ואז כל המוטיבציה והכיף ממתמטיקה ילך לי
ותודה רבה :) בהצלחה גם לך
5 זה לא קשה ממש? אני ממש מפחדת לא להצליח שם ואז כל המוטיבציה והכיף ממתמטיקה ילך לי
ותודה רבה :) בהצלחה גם לך
אנונימית
וואי לא ידעתי שאפשר לעלות באמצע יא,אם את מקבלת ציונים ממש גבוהים ונותנים לך תנסי
אנונימית
שואל השאלה:
אה אי אפשר לעלות ביא? זה לא נהוג?
אני יודעת שאם אני ממש ארצה אני אוכל לעלות אבל אנשים לא עושים את זה בדכ?
אה אי אפשר לעלות ביא? זה לא נהוג?
אני יודעת שאם אני ממש ארצה אני אוכל לעלות אבל אנשים לא עושים את זה בדכ?
אנונימית
לפי מה ששמעתי 5 יחידות זה קשה וצריך להשקיע המון אבל זה שווה את זה.
תקחי זמן מחשבה לחשוב על זה, אם את חושבת שתוכלי לעמוד בכך.
מראש את צריכה לדעת שאת צריכה זמן פנוי ורצון להשקיע ויכולת לעשות זאת.
זה קשה אבל אפשרי בהחלט לאנשים מסויימים.
תקחי זמן מחשבה לחשוב על זה, אם את חושבת שתוכלי לעמוד בכך.
מראש את צריכה לדעת שאת צריכה זמן פנוי ורצון להשקיע ויכולת לעשות זאת.
זה קשה אבל אפשרי בהחלט לאנשים מסויימים.
5 לא ממש קשה אבל זה תלוי אם את מקפידה לעשות שב ולשאול שאלות שאת לא מבינה ולתרגל כל יום תרגילים
אם את מסוגלת לזה אז תנסי
אם את מסוגלת לזה אז תנסי
תמיד שווה לנסות. אם יש לך מוטיבציה לעלות ולהשתפר ולעלות שלב לכי על זה!
ו5 יחידות זה לא כזה קשה כמו שכולם מוציאים את זה.
בניהול זמן נכון ועם אחריות אישית לעשות שיעורי בית ולהתכונן כמו שצריך למבחנים.את יכולה להוציא ציון טוב בלי ספק.
בניהול זמן נכון ועם אחריות אישית לעשות שיעורי בית ולהתכונן כמו שצריך למבחנים.את יכולה להוציא ציון טוב בלי ספק.
שואל השאלה:
^^היי בדיוק שמעתי את kiwi חחח
את ב5? זה באמת לא כל כך קשה כמו שאומרים?
אני עושה שיעורי בית קבוע ומשתתפת בשיעורים...
^^היי בדיוק שמעתי את kiwi חחח
את ב5? זה באמת לא כל כך קשה כמו שאומרים?
אני עושה שיעורי בית קבוע ומשתתפת בשיעורים...
אנונימית
שואל השאלה:
^^אתה ב5?
^^אתה ב5?
אנונימית
כן אני אומר את הדברים מניסיון אישי שלי
שואל השאלה:
אה
תודה רבה לך, מעריכה את זה מאוד :))
אה
תודה רבה לך, מעריכה את זה מאוד :))
אנונימית
איזה כיתה את?
בתור 5 יחל (הייתי תקופה ב4)
מכיתה י' 5 יחל פותח פער רציני מ4 וזה נהיה הרבה הרבה יותר קשה מ4 (משמעותית) וביא' בכלל (עכשיו ביא' אומר מנסיון)
אם את מוכנה לשבת ולהשקיע שעות ובזמן שחברים שלך יהיו בשעות חופשיות אז לכי על זה
ואם את כבר בכיתה י' כדאי לך לעלות כמה שיותר מהר כי עוד כמה חודשים הפער יהיה ממש גדול ויהיה קשה בטירוף להשלים אותו.
ואם את ביא' כבר את עדיין יכולה לעלות אבל זה יהיה ממש קשה תהיי מוכנה להשקיע המון המון כדי שתוכלי להשתלב וזה לא יהיה פשוט אבל אפשרי.
בכל מקרה בהצלחה :)
בתור 5 יחל (הייתי תקופה ב4)
מכיתה י' 5 יחל פותח פער רציני מ4 וזה נהיה הרבה הרבה יותר קשה מ4 (משמעותית) וביא' בכלל (עכשיו ביא' אומר מנסיון)
אם את מוכנה לשבת ולהשקיע שעות ובזמן שחברים שלך יהיו בשעות חופשיות אז לכי על זה
ואם את כבר בכיתה י' כדאי לך לעלות כמה שיותר מהר כי עוד כמה חודשים הפער יהיה ממש גדול ויהיה קשה בטירוף להשלים אותו.
ואם את ביא' כבר את עדיין יכולה לעלות אבל זה יהיה ממש קשה תהיי מוכנה להשקיע המון המון כדי שתוכלי להשתלב וזה לא יהיה פשוט אבל אפשרי.
בכל מקרה בהצלחה :)